Search
Generic filters

הזמנת קינוחים אונליין- איך היא תפסה כזו תאוצה?

שתפו עם חברים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print

בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים, תהליכי קנייה והזמנה של מוצרים ושירותים עברו מהפך רדיקלי. אחת מהמגמות הבולטות בשנים האחרונות היא ההזמנה המקוונת של קינוחים, שתפסה תאוצה משמעותית והפכה לחלק בלתי נפרד מהתרבות הצרכנית שלנו. השאלה המתבקשת היא, ‘למה דווקא אוכל וקינוחים’ והתשובה לכך מתגלה כשילוב של מספר גורמים.

1. התפתחות הטכנולוגיה

אין ספק, כי הטכנולוגיה והאינטרנט שינו את דרכי הקנייה שלנו. פלטפורמות מקוונות ואפליקציות להזמנת אוכל הפכו לנגישות ופופולריות יותר ויותר והן מציעות מגוון רחב של אופציות, בלחיצת כפתור. האפשרות לבחור מתוך מגוון רחב וכמעט אינסופי של עוגות וקינוחים, לראות תמונות מפתות ולקרוא ביקורות, מאפשרת לצרכנים לקבל החלטות מושכלות יותר, לחוות חווית קנייה משודרגת ולהזמין בקלות ובנוחות.

2. אין לי זמןןןןןן

השינויים באורח החיים שלנו וההעדפות הצרכניות תרמו גם הם לפופולריות שעולה והולכת בהתמדה, של הזמנת קינוחים אונליין. בעולם שבו הזמן הוא משאב חשוב, רבים מהצרכנים מחפשים דרכים לחסוך בזמן תוך כדי שמירה על איכות החיים. אנחנו עובדים שעות ארוכות, זמן הפנאי שלנו מצומצם באופן יחסי למה שהיה בעבר ולכן, הזמנה מקוונת של קינוחים מספקת פתרון מושלם למי שרוצה להתפנק ולפנק בלי לבזבז זמן יקר על חיפוש, קניות או אפיה.

3. שניה, לא לגעת. קודם מצלמים

תרבות ה-foodie שהתפתחה בשנים האחרונות הביאה גם היא לשינוי בהעדפות הצרכניות של רבים מאיתנו. אנשים לא רק רוצים לאכול כדי להתפנק, אלא גם לחוות ולחלוק חוויות קולינריות מיוחדות. קינוחים, במיוחד אלו שמגיעים בעיצובים ייחודיים ובטעמים מקוריים, הפכו לדרך פופולרית לחוות משהו חדש ולהעשיר את החוויה הקולינרית ואם אפשר לקבל אותם במשלוח, הרי זה משובח! אגב, רבים מהטרנדים שמופיעים ברשתות החברתיות אינם ניתנים לרכישה בקונדיטוריות מסורתיות, אלא אופות ואופים ביתיים הם אלה שמכינים אותם ולגביהם, אין ברירה אלא להזמין אונליין.

4. זוכרים את הקורונה?

אומנם נדמה שעברו יובלות מאז אותה מגפה עולמית ארוכה, אבל אין צורך להכביר מילים על התרומה שלה לנושא שינוי תרבות הצריכה והגידול בהזמנות המקוונות בכלל ובהזמנת אוכל וקינוחים בפרט. בתקופות הארוכות של הסגרים וההגבלות שהיו, רבים חיפשו דרכים לפנק, להתפנק ולשמור על מצב רוח טוב תוך כדי השהייה בבית, והזמנת קינוחים הפכה לאחת הדרכים האידיאליות לעשות את זה. משגילינו כמה זה קל, נגיש ונוח, מדוע לוותר על כך? ולהפך: הדרישות שלנו, כצרכנים, רק הולכות וגדלות מבחינת זמן ההגעה, טיב השירות וכמובן, המוצר שמסופק.

לסיכום

אין ספק שהזמנת קינוחים במשלוח היא מגמה שנועדה להישאר אתנו כאן וכי החיים המודרניים רק יגבירו עוד ועוד את מספר האנשים שמשתמשים בשירותי הזמנת אוכל וקינוחים אונליין.

שליח שדופק בדלת ומביא אתו, עד סף הדלת, עוגת יום הולדת מרשימה או מארז קינוחים יפהפה, לא מביא רק את החוויה הקולינרית אלא גם ואולי בעיקר – נוחות והתאמה לקצב החיים המהיר שלנו – הצרכנים.

ומה אתך? נוהגת להזמין אוכל וקינוחים באינטרנט, או מעדיפה לקנות או בכלל להכין לבד?

 

הזמנת קינוחים

כתבות נוספות ב

איך לבחור סדנת אפייה
אופים ביתיים

איך לבחור סדנת אפייה?

אז החלטת להירשם לסדנת אפייה או לערוך פעילות לעובדים או הפעלה ליום הולדת או למסיבת רווקות במתכונת של סדנת אפייה? מעולה! הלמידה וההנאה מובטחות, אבל

קרא עוד »
פתיחת עסק אפייה ביתי
אופים ביתיים

7 סיבות שבגללן כדאי לך לפתוח עסק אפייה ביתי

ההתלבטות אם להשאיר את האפייה כתחביב, או לקחת את זה צעד אחד קדימה ולפתוח עסק ביתי, מוכרת לנו מאוד. פחד מכישלון, חשש מהלא נודע ומירידה בשכר, לצד המחשבות של ‘מה יגידו בסביבה’ – כל אלה עוצרים רבות מאיתנו מלעשות את הצעד ולפתוח עסק של אפייה ביתי >

קרא עוד »
שתפו עם חברים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print

עוד בלוגים מתוקים שכדאי לקרוא

עוגת לוטוס גבינה ושוקולד לבן

עוגת לוטוס גבינה ושוקולד לבן

עוגת גבינה לוטוס עם טוויסט שוקולד לבן היא מסוג הקינוחים שאי אפשר לטעות בהם והיא כמובן טוטאל מוש לשבועות. את המתכון קיבלנו מהקונדיטה שלנו, נטלי גרטי הירושלמית, והנה הוא כאן לפניכן. יש בעוגה 3 שכבות: בבסיס שכבת פירורי לוטוס וחמאה שמערבבים, משטחים ומקפיאים כדי שתתייצב >

המשך קריאה >
קינוחי כוסות קרם גבינה פירורים

קינוחי כוסות קרם גבינה פירורים

יפים, טעימים, אהובים על כולם וקלילים להכנה! הפעם, ארגנו לכם מתכון לקינוחי קרם גבינה פירורים מהחלומות. מכינים קראמבל, כשהפירורים משתזפים בתנור מכינים במיקסר את קרם הגבינה. חותכים תותים וזהו! מרכיבים את המנה.
אז אם הותשת רק מלחשוב על כל ההכנות לאפייה הקישים, הפשטידות, חיתוך הסלטים והרטבים, הקלי עלייך בגזרת המתוקים > 

המשך קריאה >
עוגיות חמאה

עוגיות חמאה

קבלו מתכון לעוגיות חמאה נימוחות, טעימות וקלות מאוד להכנה.
אלה שתראו כאן, הן ‘ברוח’ יום העצמאות הקרב ובא ואם מתחשק לכן.ם אחר צהריים של יצירה עם הילדים, כל מה שצריך לעשות הוא לקנות את המצרכים והחותכנים וקדימה לעבודה >

המשך קריאה >

להזמנת קינוחים ומאפים מהקונדיטות שלנו

התחברות

ברוכים הבאים :)