Search
Generic filters

מה מכינים לשבועות? כל הרעיונות למנות טעימות לכבוד החג

שתפו עם חברים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print

לוח השנה לא משקר. פסח חלף עבר לו וכך גם ל”ג בעומר ומעבר לפינה נמצא חג השבועות. החג הלבן שמאופיין ב’הוריקן’ שעובר על דפי מוצרי החלב בסופרים, בתוצרת חקלאית טרייה, בזרי פרחים, טנא ובחוברות מתכונים עם צילומים יפהפיים של קישים, פשטידות, סלטים, עוגות, מאפים וקינוחים, מעיר בכולנו את שאלת השאלות: מה מכינים לשבועות?

אם פעם שולחנות החג שלנו הסתכמו במגש בורקסים, פסטה עם שני רטבים, פיצה ושלושה סלטים, היום, שולחנות החג עשירים ומגוונים: הם מעוצבים ברוח החג והמנות הסמליות מוגשות בכלים יפים שיוצרים מראה חגיגי, עשיר והרמוני.

אז אמנם אנחנו אתר שמתרכז במתוקים ובקינוחים, אבל נחרוג ממנהגינו הפעם. בחרנו לשתף אתכן בהצעות מיוחדות שישמחו את האורחות והאורחים שלכן, יזכירו להן ולהם נשכחות ויבטיחו לכן שלל מחמאות.

 

עוגות גבינה – כי בקונדיטה מתחילים בקינוחים

אין ארוחת שבועות שלמה בלי עוגת גבינה טעימה שגונבת את ההצגה. בעבר ההתלבטות היתה בין ‘גבינה אפויה’ ל’גבינה פירורים’ והיום, הרשת מלאה במתכונים מצוינים של עוגת גבינה קלאסית, עוגת גבינה ניו יורק, עוגת גבינה עם פירות יער, עוגת גבינה באסקית ועוד.

בלינצ’סים – מתוקים או מלוחים

בלינצ’ס הוא מאכל יהודי קלאסי מושלם לחג השבועות. את הפנקייקים הדקים האלה נהוג למלא בגבינת שמנת ולטגן עד להזהבה. אפשר לשלב אותם כקינוח מתוק ואפשר ללכת עליהם בגרסה המלוחה. אם בחרתם באפשרות הראשונה, מומלץ להגיש אותם עם פירות טריים או עם כוס שמנת חמוצה וגם כאן, תוכלו למצוא ברשת שלל מתכונים טעימים.

קישים

קיש הוא מנה חלבית פופולרית שמתאימה גם היא לחג השבועות. ניתן למלא קיש במגוון מילויים טעימים כדוגמת תרד, מנגולד, פטריות, גבינה, קישואים, חצילים, בטטה, בצל, כרישה ועוד. את הקישים אפשר להכין כמה ימים לפני ארוחת החג, להקפיא וכך להקל הן על עומס התנור שנוצר והן עלינו, שזה לא פחות חשוב.

קוגל

אנחנו לא יודעות מה אתכן, אבל השנה, חשקה נפשנו בקוגל. פשטידת האטריות המתוקה הזו היא למעשה קדרה מסורתית שעשויה אטריות ביצים, גבינת קוטג’ ושמנת חמוצה. אפשר להגיש אותה כתוספת או כמנה עיקרית. אנחנו, באופן לא מפתיע, אוהבות את הקוגל מתוק כמו קינוח, מלא בקינמון שנישא למרחקים.

צזיקי

אמנם אנחנו בעד טיסה ליוון, אבל עד שנגיע לשם, אין שום בעיה להעמיד פנים שאנחנו שם ולהכין את מטבל היוגורט היווני המושלם הזה לערב החג. כל מה שצריך בגדול, כדי להכין צזיקי הם מלפפון, שום ושמיר וזו מנה מרעננת שאפשר לשלב אותה בערב החג ולהקליל מעט על שפע הפחמימות שללא ספק יפארו את השולחן.

תרד מוקרם

באחת ממסעדות הבשרים הידועות בניו יורק, אכלתי את התרד המוקרם הכי טעים שטעמתי מימי. מאז, התרד הקרמי והעשיר בגבינות קל להכנה, מתאים ממש לשולחן החג ואפשר להגיש אותו כתוספת לדג או אפילו כמנה בפני עצמה.

לסיכום, חג השבועות מאפשר לנו להוציא את היצירתיות שבנו, לשלב מנות מסורתיות לצד מנות מודרניות וקלאסיות וליהנות מארוחה טובה עם אלה שאנחנו אוהבות ואוהבים. אנחנו מקוות שעכשיו יש לך רעיונות מה מכינים לשבועות ושהמאמר נתן לך השראה לארוחה הלבנה והחגיגית של השנה. כמובן שתמיד אפשר גם להזמין מהאופות והאופים הביתיים שלנו בקונדיטה ולהתפנק בשלל קינוחים ועוגות טעימות לכבוד שבועות.

קישים לשבועות

כתבות נוספות ב

שתפו עם חברים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print

עוד בלוגים מתוקים שכדאי לקרוא

עוגת לוטוס גבינה ושוקולד לבן

עוגת לוטוס גבינה ושוקולד לבן

עוגת גבינה לוטוס עם טוויסט שוקולד לבן היא מסוג הקינוחים שאי אפשר לטעות בהם והיא כמובן טוטאל מוש לשבועות. את המתכון קיבלנו מהקונדיטה שלנו, נטלי גרטי הירושלמית, והנה הוא כאן לפניכן. יש בעוגה 3 שכבות: בבסיס שכבת פירורי לוטוס וחמאה שמערבבים, משטחים ומקפיאים כדי שתתייצב >

המשך קריאה >
קינוחי כוסות קרם גבינה פירורים

קינוחי כוסות קרם גבינה פירורים

יפים, טעימים, אהובים על כולם וקלילים להכנה! הפעם, ארגנו לכם מתכון לקינוחי קרם גבינה פירורים מהחלומות. מכינים קראמבל, כשהפירורים משתזפים בתנור מכינים במיקסר את קרם הגבינה. חותכים תותים וזהו! מרכיבים את המנה.
אז אם הותשת רק מלחשוב על כל ההכנות לאפייה הקישים, הפשטידות, חיתוך הסלטים והרטבים, הקלי עלייך בגזרת המתוקים > 

המשך קריאה >
עוגיות חמאה

עוגיות חמאה

קבלו מתכון לעוגיות חמאה נימוחות, טעימות וקלות מאוד להכנה.
אלה שתראו כאן, הן ‘ברוח’ יום העצמאות הקרב ובא ואם מתחשק לכן.ם אחר צהריים של יצירה עם הילדים, כל מה שצריך לעשות הוא לקנות את המצרכים והחותכנים וקדימה לעבודה >

המשך קריאה >

להזמנת קינוחים ומאפים מהקונדיטות שלנו

התחברות

ברוכים הבאים :)